با نوت بوک گیگابایت ‌AERO 15 دنیای گیمینگ خود را متحول کنید

تاریخ: 1396/11/26
لپ تاپ GIGABYTE AERO 15 یکی از جدیدترین و قدرتمند ترین لپ تاپ های گیمینگ بازارهای جهانی است که با استفاده از پردازنده Intel Core i7 7700HQ ، 16 گیگابایت حافظه اصلی قابل ارتقا تا 32 گیگابایت و کارت گرافیک قدرتمند Nvidia GTx1060 نسخه دسکتاپ! به خوبی با دیگر غولهای قابل حمل گیمینگ رقابت می کند.

از ویژگی های چشم نواز این لپتاپ رنگ بندی خاص، یعنی نارنجی و سبز درخشان ، فریم تصویر بسیار باریک ، ضخامت 1.9 سانتی متری لپتاپ و همچنین استفاده از آلومینیوم در اکثر قسمت ها است که ظاهری جذاب را برای این غول گیمینگ به ارمغان آورده است.

پنل نمایشگر 15.6 اینچی به کار رفته از نوع MVA با رزولوشن 1920x1080 و زاویه دید عریض است که دقت نمایش رنگهای آن طبق استاندارد معتبر Pantone X-rite کالیبره شده تا بهترین دقت نمایش رنگ را تقدیم دیدگان کاربران نماید. استفاده از فریم تصویر بسیار باریک (تنها 5 میلیمتر) نیز به کوچکتر شدن اندازه کلی لپتاپ و خاص تر شدن آن کمک شایانی کرده است.

کیبورد انتخاب شده توسط گیگابایت بیش از هر چیز در جهت پاسخ به علاقمندی های گیمر ها طراحی شده است ، هم نوع کلید ها ، هم وجود نور پس زمینه منحصر به فرد با قابلیت انتخاب 16.7 میلیون رنگ RGB برای هر یک از کلید های کیبورد (با قابلیت اعمال تغییرات بر روی هر کدام به وسیله نرم افزار ارائه شده توسط گیگابایت) و همچنین کلید های ماکروی قابل برنامه ریزی ,خود اثباتی بر این ادعا هستند که این نوت بوک ذاتاً یک کیبورد مختص گیم با ویژگی های بارز گیمینگ است.

اما شاید مهمتر از کیبورد ، نمایشگر و ویژگی های ظاهری ، ویژگی های فنی و قطعات به کار رفته در کالبد این لپتاپ باشد که قدرتمند بودنش را اثبات میکند. استفاده از پردازنده Intel core i7 7700HQ با هشت رشته پردازشی قدرتمند ، 16 گیگابایت حافظه DDR4 با قابلیت ارتقا تا 32 گیگابایت، حافظه SSD M.2 با ظرفیت 512 گیگابایت و همچنین کارت گرافیک نسخه دسکتاپ Nvidia GTX1060 با 6 گیگابایت حافظه، نشان دهنده میزان قدرت پردازشی این محصول هستند که ضمن قدرتمند بودن ، مدت زمان کارکرد بسیار مناسبی را نیز در زمان استفاده از باتری فراهم میکند.

در زمینه درگاه های AERO 15 طیف خوبی از انواع پورت ها را در ارائه می دهند که شامل :
SD Card reader ، Thunderbolt 3 که بر روی PCI-E x4 کار میکند ، miniDisplayPort 1.2 ، HDMI 2.0 ، سه عدد USB3.1 Type-A و پورت Gigabit LAN هستند ، همچنین شایان ذکر است که امکان دسترسی به سه خروجی تصویر 4K به صورت همزمان بوسیله پورت های thunderbolt ، HDMI و miniDisplayPort تعبیه شده در این لپتاپ میسر می باشد.

با توجه به ویژگی های مختلف و خاص GIGABYTE AERO 15 ، شاید صرفا استفاده از عبارت لپتاپ مخصوص گیم در بیان ویژگی ها و کاربری هایش کافی نباشد چون این این محصول نه تنها در مبحث گیم قدرتمند و موفق عمل میکند بلکه قابلیت پاسخگویی به هر نوع نیاز و کاربری را داراست.
برای اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت رسمی گیگابایت مراجعه کنید.